Paleo Vs Parliament. U.S. authorities

Fat Loss 4 Idiots

As obesity in America out of control, the epidemic of diabetes and chronic diseases is increasing. Journal of food composition and analysis shows that one third of our calories come from junk food, soft drinks, candy, soft drinks and salty snacks. Soft drinks and other products that are considered unwanted “empty calories, calories, but have no nutritional value. Rich in calories, but no food contributes to obesity, diabetes and chronic diseases. We are all stressful life and also ran. It is convenient to pick up fast food for lunch or dinner. We take our children off rising fast food. Or a bag of chips. But is it healthy? Answer: no. It is scientifically proven that there are close links between what you eat and health. We can still have our favorite dishes, but you have to replace the food and cook differently. In addition, some things should be excluded from your diet. Gluten Paleo nutrition and dairy-free for weight loss and disease prevention. This is not about eating less, but the choice of our food. Consider a healthy diet: high consumption of fruits and vegetables. Preferably green vegetables raw or cooked. Olive oil or butter. Olive oil is low in saturated fat and increases the level of good cholesterol HDL. A high intake of beans, nuts and Red MeatPoultry seedsLean and seafood rich in omega-3 fatty acids. soft drinks with water Substitute fresh or processed foods juiceEliminate. Advantages: Fruits and vegetables – eat mostly fruits and vegetables, plant nutrition. Citrus fruits are rich in vitamin C protects against multiple diseases. Low risk of heart disease and lung cancer were associated with green, broccoli and pepper are beta-carotene. Beta-carotene linked to reduced risk of heart disease and lung cancer. Leafy vegetables are rich in vitamin C advocate of various illnesses. Tomatoes are rich in lycopene, carotenoids, which may protect against several types of cancer. Not only are there a high nutritional value, but they keep cholesterol at healthy levels. Fruits, vegetables and fish reduces bad cholesterol and raises good cholesterol. Fish – especially salmon, halibut and tuna contain omega-3 fatty acids. Omega-3 “good” fats, lowers cholesterol levels. Beans – are soluble fiber, passing through the gastrointestinal tract and carries cholesterol before it is absorbed by the body. By reducing the cholesterol level of grain reduces the risk of heart disease. In addition, the compound found in beans isoflavins lagnins sapopin phytic acid and studies, protease inhibitor, has shown to keep normal cells from turning cancerous and impeding their growth. Women with high consumption of grain weekly half-hour risk of breast cancer than women who do not consume large amounts of grain. Studies show reduction in cancer of the beans. Nuts (raw) – Nuts are cholesterol-free and have an ounce a day reduces the risk of heart disease and type 2 diabetes. Some studies suggest that 4-5 servings a day may help lower blood pressure. Nuts excellent snacks. Paleo Diet and the Mediterranean diet had similar components: Paleo Diet: Fruits, vegetables and red meat and poultry broiler , no dairy, gluten, wheat, beans, nuts and seeds, no, no preservative Margarine Mediterranean diet: vegetables and fruits, meat and red (the quality of them), chicken and poultry products, dairy products, grains, beans, nuts and seeds, olive oil and red wine in moderate red wine – it was suggested that a glass of red wine for dinner plates reduces the arteries and lowers cholesterol levels. Red wine has antioxidant compounds called polyphenois. In addition, wine contains flavonols anti-inflammatory properties, which can help reduce cholesterol and protect against heart disease. To drink wine in moderate quantities, we hope the glass at dinner. Red wine is not included in Pale, but with a glass of red wine in moderation has its benefits. fast food, soft drinks and salty snacks can easily be replaced with a healthy diet. It is an old regime that existed before processed foods and fast. Caveman diet or Paleo diet diet of the time for a healthy lifestyle. paleo diet is offered for those who require a diet free of gluten and dairy free, desired weight loss and optimal health. Disclaimer: Resources included in this list shall be provided as a guide for a variety of online information services All medical information should be examined carefully with your doctor. Note: The advice on this site can not replace your doctor’s advice. Always consult your physician before making changes in your daily life. Disclosure: Membership Compensated

About the Author Paleo Diet Eat a healthy gluten, dairy products and preservatives FreeOrder Paleo Cookbook Recipes Collection of recipes Copycat Recipes famous restaurant Secrets RecipesRestaurant Favorites
Burn The Fat Feed The Muscle

Related posts:

  1. Paleo Diet, Caveman Diet
  2. The Mediterranean Food Diet – A Healthy Way of Losing Weight
  3. Benefits of diet chocolate
  4. Then, gluten-free diet can substantiate their claims of health?
  5. Healthy Foods
  6. Healthy Foods For Weight Loss – 8 Healthy Foods to Help You Lose Weight Safely and Naturally
  7. Benefits of Chocolate Diet
  8. Benefits of Chocolate Diet
  9. The fact that the American Heart Association diet? Myths and facts about the AHA diet
  10. Diet For Enlarged Prostate

Comments are closed.

Fat Loss 4 Idiots
Burn The Fat Feed The Muscle
Fat Loss Archives
Powered by Yahoo! Answers